Storhandlat Mat

Jisses va folk de i affären =/ Men nu har man iaf handlat så man har mat en stund framöver =). Och med tanke på att vi ska ha gäster  i morgon så vart jag tvungen att handla idag. I morgon hinner jag defenitivt inte, jag ska ju till Ullared, eller vi rättare sagt. Har även köpt massa godis i fall att de kommer massa ungar och plingar på dörren.
Så nu är de dags att bänka sig framför tvn. Ska nog ta en kopp the.

Ha en underbar kväll mina vänner.
1 Kia:

skriven

Hej Gumman! Min kompis va i Ullared igår. Hon sa att det va 1 timmes kö in redan vid 10. Så åk tidigt!!! Blir det inte fest med medeltidstema nu då? ;)Kram kram

2 Ita:

skriven

jag handlade oxå igår med både barnvagn och kundvagn..... lite små kämpigt dock ha ha. Tyckte inte man handla så mkt men ändå blev det närmare 2000 kr... suck

kram

Kommentera här: