Kl 12 går jag på semester!!!!!

God morgon.

Fy fan va skönt det är att de äntligen är fredag. Kändes som om veckan aldrig skulle ta slut.
Jag ska börja min semester med att fira min älskade lilla syster som fyller 25 =) Hon ska ha en stor fest idag. "tyvärr" kan hon inte själv dricka, hon ska ha sitt an´dra barn i Oktober. Men hon kommer ha skit kul ändå de vet jag....

Nä nu måste jag jobba vidare så de inte finns så mycket när Fru J kommer på måndag....
1 Mia:

skriven

Du får ha en underbar semester. Vila dig och bara mys på. Roligt att din syster skall ha en till. Hälsa din mamma så gott. Och njut nu till 100 på hela sommaren. Den är lång........men går fort.

2 linaa:

skriven

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i Nellys skotävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

Kommentera här: