Sängen ropar

Nu är det lite kycklingar och fjädrar framme men fler ska det bli. Tänkte köpa lite påskris i morgon =)
Satt och pratade lite om de i Frankfurt om hur traditionell jag är med vissa saker. Att det är ju jätte kul för våra ev framtida barn att ha en mamma som vill att det ska vara mycket julpynt,påskpynt, hallowen ja you name it. Risken är ju bara att barnen inte får göra så mycket för mamma(jag) ska göra allt själv, just för att jag tycker det är så förbannat roligt. Sen kan det ju bli så att jag är den enda i familjen som tycker det är kul och mysigt hahah.

Ja ja nu ska jag iaf sova. Puss på Er
1 simone:

skriven

haha den sista raden där påminner om min mamma, hon envisas med pynt och liknande, jag tycker själv inte det ger någon vidare mer stämning, max en grej eller två, typ tulpaner och något :)

2 Kia:

skriven

Haha jag e precis likadan själv. Jag har även smittat över det på Saga. Jag vill helst oxå göra allt själv, men tro mig när du ser hur det lyser i sitt barns ögon, så släpper man på det. Väldigt mysigt att göra det ihop. Kram kram

Kommentera här: