Spa pedikyr och ICA träff

God morgon

Gårdagen va helt underbar. På jobbet flöt det på bra. Sen va det äntligen dags för att pyssla om mina fötter. Hon som gjorde det va väldigt trevlig och duktig. Fick beröm för att jag redan hade fina och bra fötter. Tack =) Personligen så hatar jag fötter. Dem är fula. Dock inte bebis fötter hihi

När jag kom hem så spelade jag och älsklingen Nintendo 64 haha det va väldigt längesen jag spelade det. Så ni kan ju gissa vem som förlorade hahah.

På kvällen va det dags för vår årliga ICA träff. Vi är några stycken som brukar samlas 1-2 ggr om året och tjöta skit och gamla minnen från när vi jobbade ihop. Det är alltid lika trevligt.





Rekommenderar att åka hit och göra behandlingar. Det ligger i Kungsbacka.






Jag förlorade fett hahah


1 Nemmnas:

skriven

Hej!

Jag kan FÖRSÖKA hjälpa dig med din design! Jag kan tyvärr inte lova någon proffsdesign. Den kommer (om du tackar ja) inte göras i Photoshop och är GRATIS.

Maila mig ditt svar!

Kram Nina

2 simone:

skriven

jag tycker inte heller om fötter, eller ja, ovårdade fötter :)

Kommentera här: