Tv playen

Jag tycker det är jätte bra att man kan se repriser mm på playen. Men att dem BARA visar vissa program via playen tycker jag inte riktigt om. Som nu kommer Elsa Mode. Jag har läst boken och vill självklart se serien. Men helt ärligt så vet jag inte om jag kommer komma ihåg att se den.
Nu kanske ni tänker att jag kanske inte är så intresserad av att se den. Jo det är jag men eftersom jag inte kollar på playen ofta känns det inte lika natruligt att komma ihåg det.

Vad tycker Ni om playen?!


bilden lånad från google

1 Sofia | texter, bilder och vardagsprat.:

skriven

Jag använder play-funktionen väldigt sällan men när jag väl gör det så är den hur bra som helst! Jag och min pojkvän har några program som vi ser tillsammans, och då är det rätt skönt att kunna gå in på playen och kolla när man väl umgås med varandra. :)

Kommentera här: