4 dagar

Blev riktigt glad när jag kom till jobbet i dag. Tänker inte avslöja riktigt än varför, tidsnog får ni veta de.

Vädret i dag är ju inte så jävla roligt men efter regn kommer solsken. Kolla GPs väder och det verkar bli ganska fint nästa vecka fast då är ju inte jag hemma. 
 Vädret nästa vecka är verkligen inte helt fel, några dagar kan jag tycka kanske är lite för varma, men men hellre de än att frysa. Jag gillar inte att frysa. Åh va det ska bli kul att åka, nu längtar jag JÄTTE MYCKET!

Så här ser våran vecka ut =)

Langtidsvarsel
Fredag27. aprilLørdag28. aprilSøndag29. aprilMandag30. aprilTirsdag1. maiOnsdag2. maiTorsdag3. maiFredag4. maiLørdag5. mai
Klarvær Klarvær Klarvær Klarvær Lettskyet Klarvær Klarvær Klarvær Delvis skyet
22° 25° 26° 29° 30° 28° 30° 33° 36°
0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet 0 mm nedbør i døgnet
Flau vind, 2 m/s fra nord Svak vind, 3 m/s fra nord-nordøst Svak vind, 2 m/s fra nordøst Svak vind, 3 m/s fra sørøst Lett bris, 5 m/s fra sør Svak vind, 3 m/s fra øst-sørøst Svak vind, 3 m/s fra sørøst Flau vind, 2 m/s fra øst-sørøst Svak vind, 3 m/s fra øst-nordøst

Kommentera här: