31 Dagar

God morgon mina vänner!

I går höll jag i gång med slänga skit och greja hemma tills 20, då la jag mig i ett varmt bad. Det är en sådan underbar känsla när man slänger skit. Även om det inte alltid syns så är det ju endå känslan =)

Efter jobbet så ska jag åka upp till morfar, det kanske är sista gången som jag kommer att träffa han. Tyvärr är det så nära. Man vet att vi alla ska dit men det är endå så förbannat jobbigt. Fast värst är det nog för mormor, hon har ju levt med sin stora kärlek i över 57 år. Och snart är hon "själv".

I dag fyller mammas gubbe Anders år =) Stoooort Grattis på 60 års dagen!!!

1 Diana:

skriven

Usch vad jobbigt med ett sista avsked! Försök att göra något fint av det hela. Kram

2 Lotta, klädtokig småbarnsmamma!:

skriven

Åh, vad jobbigt! =(



Sv: Tack, vi hade det super!

Kommentera här: