32 Dagar

God morgon!
I dag är det stålande solsken dock fortfarande lite blåsigt. Men det känns som om det går åt rätt håll i alla fall.

Äntligen ska vi slänga en massa skit som vi har ståendes hemma. Direkt efter jobbet ska jag åka och hämta en lite lasbil som vi får plats med allt i. Vi har ingen dragkrok på bilen därav lastbilen. 

Vi insåg i går att vi har en heldel att göra de närmsta veckorna. De flesta är roliga saker, till helgen fyller mammas gubbe år och han fyller jämt, jag ska åka och klippa mig på söndag. Nästa vecka är det påsk och då blir det middag med familjen och min svåger fyller år. Veckan därpå firar jag och älsklingen 3 år och på söndagen kommer svärföräldrarna från tyskland. Sen fyller älsklingen år och morfar. Sen ska jag på kurs och sen är det nästa dags för oss att åka till Vegas =)

Mitt upp i allt ska vi göra klart badrummet,jobba och förhoppningsvis vara sociala med våra kära vänner.
Jag klagar absolut inte, det är bara kul att det händer något =)

Kommentera här: