Julmat och godis!

Jag har Leif mannerströms julbok och där i finns det massa goa och mindre goa saker. Givetvis ganska traditonella, även om jag inte haft allt det som finns däri under min uppväxt.
 
Jag tänkte att i år ska jag ge mig på att göra rullsylta. Ja jag vet vad ni tänker, bläää. Men det är inte så illa plus jag får prova på något som jag aldrig har gjort själv. Klart det blir det vanliga som lussekatter, julskina,tjocka revben mm.
 
(bild lånad från nätet)
 
 
1 Liie:

skriven

Hejsan! Jag kom in här av en slump och märkte att dina rubriker ligger bakom datumet och allt det i Internet Explorer 9, så man ser bara halva rubriken, är omöjligt att se vad det står. Tänkte att du kanske ville veta det, oftast använde man ju bara en webläsare själv och har ingen koll på hur det ser ut i andra :)

Svar: Tack så mycket för att du sa de =) Jag märkte det med när jag kollade på jobbet!Ha en God Jul =)
Angela

2 Diana:

skriven

Kusinens tjejs pappa (avancerat det där va) hade gjort en sån. Han sa att det alltid såg lite "gråare" ut än den man köper, men smaken är det inget fel på! Jag smakade inte själv men Batman sa att den var jättegod!

Kommentera här: