Älskar mitt liv!

Ja jag verkligen det. Trots att jag inte fick så många timmar på jobbet som jag önskat så är jag ändå kvar.Och jag tror ändå att det blir bra i slutändan.Jag har fått berkräftat att jag ska börja med tyskan den 11. Mitt och min älskade makes hem börja som sagt ta form. Det är fortfarande en hel del att göra men, vi ska ju inte flytta på många år. Visst man kan tycka att fyra år ihop borde man har kommit längre men det har har kommit andra saker emellan plus det handlar ju även om en kostnads fråga. Men VI har det bra, är trygga med varandra och vi älskar massa! 
 
Till middag idag blev det flygande jakob, det var längesen. Det var riktigt gott, nu lät jag nästan förvårnad. Klart det var gott det var ju jag som gjorde den =)
 
Det såg riktigt mörkt ut när jag var och handlade. Men det har inte börjat regna än. Har vi tur så drar det förbi helt.
 
 
 

Kommentera här: