Om ca...

1 timme i skrivande stund så är det dan före doppare dan =) Jag börjar komm in i julstämmningen mer och mer. I morgon är det sista rycket på inhandling och förberedning. 
 
Dagen i dag har varit bra. Efter att jag hade varit och fikat så köpte jag bingolotter, så nu hoppas jag på storvinsten. 
Väl hemma så blev det lite slappning i soffan. Vi fick oväntat men trevligt besök av 2 unga herrar. Jag och maken fick en gemensam julklapp från en av dem. Det tackar vi för =) Det var lite lyxigare te. Ska bli kul att smaka på de.
Sen käkade vi pizza allihopa, gött, slapp jag laga mat.
 
Nu har jag slagit in de julklappar jag har hemma. Och i år har jag fan ansträngt mig. Ni som har sett mina inslagningar innan skulle vara lite stolt över mig =)
Nu är det kanske inte världens bästa bild men jag hoppas att ni ändå märker skillnaden.
 
 
 
Jo jag fick hem från det jag hade betsällt från jultidningen. Så ska det bakas, mest bröd tror jag =)
 
 

Kommentera här: