Lite trött!

Tänker faktiskt gå och lägga mig för natten. Tänkte dock spela lite candy crush innan. Men jag är helt slut, kanske är det sömnbristen som börjar göra sig påmind. 
Hursomhelst så gick det bra på tyskan idag, nästa gång är det sista gången. Jag har nog lärt mig mer än vad jag kan, men jag är fortfarande osäker på att få ihop en mening och sen förstå vad "den" andre svarar =)
Ja ja det ger med sig plus att jag har anmält mig till nästa kurs.
 
Hade lite tråkigt en stund....
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Jag tycker man är trött mest hela tiden under denna årstiden. Jag bara jobbar, sover och äter...

2 Robin:

skriven

Du är långt ifrån ensam om att känna så där...För det är ju mörkt när jag går upp och jobbar, och det är mörkt när jag jobbat klart för dagen. Det är rätt så deppigt helt enkelt. Men candy crush kan ju alltid pigga upp en lite i alla fall ^^

Kommentera här: