Full rulle!

Det märks att sommaren är på väg. Vi har mer eller mindre fullt hotell. Vilket givetvis är jätte kul. Och idag så har jag många in-check, till skillnad för bara 3 veckor sen jag jobbade. Men alla är så trevliga och glad (peppar peppar) så det är bara roligt.
 
Det enda som är tråkigt är att jag inte kan njuta av vädret men jag får njuta av det i veckan. Hoppas bara att det håller i sig så här. Får väl gå in och kolla på yr.no.
 
Berätta gärna vad Ni göra en som som denna!
1 Decdia:

skriven

Kul att det rullar på! Själv är jag ledig några dagar och spenderar dem i Spanien, men snart är det hemgång...

Svar: Låter riktigt härligt =) Hoppas att hotell personalen är trevliga mot er. Njut lite för mig med tack =)
Angela

2 19 ÅR, TVÅBARNSMOR & GIFT.:

skriven

Vad roligt med att arbeta på ett hotell, mycket varierande kulturer att möta! :-)

Svar: Ja det är jätte kul =) Dem flesta är ju glada och trevliga. Fast å andra sidan brukar man (jag) vara det när man är på semester =)
Angela

Kommentera här: