Söndags middag!

Både jag och maken är så mätta att vi typ rullar fram. Men guuud såååå gott det var. Det blev 4 st förrätter, vi gillar att dela, 2 stycken vitlöksbröd med aioli, vitlökssteka champinjoner med bröd och chili-fetaoströra med grillat vitlöksbröd. 
Till varmrätt tog jag lammytterfilé med rosmarinssås,chevrécrem samt potatisgratäng. Maken tog mixgrill, lammytterfilé-Entrecôte-oxfilé med rödvinssås.
Efterätten hoppade vi över, vilket är ovanligt, vi orkade verkligen inte mer. Vi är fortfarande riktigt proppmätta haha
 
 
 
Dem har tagit in en av mina favorit öl sorter. Denna finns bara i Tyskland så gissa vad glad jag blev när jag såg att dem hade denna. Tyvärr så kan jag inte dricka så mycket just nu, ja helst inget alls faktiskt. Men maken beställde in en sådan öl jag var ju bara tvungen att ta 2 munnar =)
 
 

Kommentera här: