Hotyga!

Sen jag kom hem har allt gått i ett. Maken handlade de sista till middag, så jag började med den så sakterligen. Det bjöds på korvstroganoff och det gjordes mycket så att jag kan ta med matlåda till jobbet. Har liksom ijte riktigt råd att äta ute varje dag. Vilket det nästan har blivit med tanke på att vi inte gjort så mycket mat hemma.
 
Sen bar det av till yogan. Jag körde hotyoga för första gången. Måste säga att jag var väldigt nervös innan för att jag inte skulle klara av det eller må dåligt. Men det gick bättre än vad jag trodde. Och fick även beröm, Tack =).
Jag kommer defenitivt fortsätta med de, känner redan hur bra kroppen mår. Frågan är bara hur den mår i morgon haha. Har ni inte provat hotyoga så gör de, sen ska man ge det minst 5 ggr innan man känner/märker någon direkt skillnad i kroppen. Så jag återkommer när jag har varit på fyra till.
 
Så här svettig blir du och lite till =)
 
 

Kommentera här: