3 veckor!

God morgon!
 
Då var helgen över för denna gången. Och min nedräkning till semestern har börjat. Jag ska jobba 3 veckor till. Älsklingen gick i fredags.
 
I fredags så var vi på överraskning fest för vår kära KJ. Det var riktigt trevligt, vi kom dock lite senare (lagom till tårtan) eftersom Micha jobbade. Jag hade valt att köra men det gjorde inget. Vi var hemma 04:30, då hade jag varit uppe i 23 timmar. Var rätt trött kan jag säga. Vi sov faktiskt inte bort hela dagen dan efter. Utan vi gick upp vid halv 10.
Efter kaffe och frukost så gick vi loss på saker som skulle slängas. Tog en tripp till återvinningen, känns alltid lika skönt att få rensat. Micha fortsatte bygga på tv-bänken. På kvällen blev det film mys i soffan. Söndagen var både fixa och dona dag,samt att vi hade fika med grannarna. J och M var i krokarna så dem kom förbi också. Fick även träffa deras lille son för första gången. Så liten och söt.
 
 
Nä nu får jag jobba lite. Hörs senare.

Kommentera här: