Lucka 2 & 3!

Jag missde lucka 2 så det får bli 2 st i dag!
 
Lucka 2 Vem är din förebild!?
Mina förebilder förändras lite då och så. Beroende lite på vad det gäller. Jag har nog ganska många förebilder. Bland annat så är Leila Linholm en, Johanna Kajson som har denna julkalendern är också en. Mina närmsta vänner kan också vara de. Men även en karaktär från en film kan vara de... Jag gillar att inspireras och plocka godbitarna. 
Sen hoppas jag att jag inspirerar andra...
 
Lucka 3 Vilka tre drömmar har du som du vill uppfylla i närtid?
 
Det här var jätte svårt. Och just nu kommer jag inte på 3 utan 2. Så det får bli de... 
1: Att jag och maken verkligen hittar på något varje månad. Antingen själva eller med vänner. Det kan vara allt från en spa weekend till ett biobesök. Bara att vi gör något som bryter vardagen. 
 
2: Att vi får färdig renoverat under nästa år. Vi har bara 2 sovrum kvar. Sen är vi färdiga för en stund. 
 
Jo jag har ju en 3:e och det är ju att bli mamma. Men det är ju inget jag kan bestämma över. 
 
 
 
 
 

Detta är en del av Kajsons julkalender – vill du också vara med så läs mer här

 
 

Kommentera här: