Lucka 4 & 5!

Alltså jag är ju sämst på att blogga och defenitivt att vara med i en julkalender. Johanna förlåt jag ska skärpa mig :-)
 
Lucka nr 4 Vilken dröm har du haft som du lyckatsatt uppfylla?
 
 
Jag funderade egentligen inte så jätte länge på de. Det är att jag har hittat en person som jag vill dela mitt liv med. Någon som jag delar drömmar med, någon som jag skrattar och gråter med, någon som jag upplever äventyr med. Min make är det underbaraste personen jag har i mitt liv. Och att ha det liv vi har tillsammans är ju också en dröm. En dröm som jag aldrig vill vakna i från.
 
 
 
 
Lucka nr 5 Vad önskar du att du skulle äta till middag?
 
Jag önskade att jag skulle äta rumpsteak från syd tyskland. Men det blev istället pasta carbonara.
Det funkade bra de med.....
 
 
 

Detta är en del av Kajsons julkalender – vill du också vara med så läs mer här

 

Kommentera här: