Onsdag!

Återigen så blev det fel. Jag var efter jobbet och hämtade nya mattprover. Dem hade ingen lös bit på den mattan som vi ska ha. Så jag fick med mig hela kittet med alla färger. Jätte bra tack. Jag vill även påpeka på att jag var jätte tydlig på vilken matta jag ville ha. Jag till och med visade vad maken hade skickat till mig på messenger. Nä men då är det fel IGEN. Visst man kan tycka att jag borde ha dubbelkollat att det blev rätt. Men jag tycker inte att jag ska behöva göra det när jag är övertydlig. I dag ska jag kolla och trippelkolla att jag får med mig rätt hem. 
 
Jag och Malin tog en raskpromenad i går. Det var riktigt skönt, de kändes lite i benen när jag gick och la mig. I dag, om vädret tillåter, ska jag ut och springa. Det finn en jätte fin slinga i skogen bakom oss som jag tänkte springa i. Ska jag vara helt ärlig hoppas jag på att det blir uppehåll. 
 
 

Kommentera här: