Måndag Morgon!

Brrrr vad kallt det är... 9 minus hade vi hemma, jag var inte alls sugen på att gå ut idag. Det hade varit mycket mysigare att ta på sig myskläder och lagt sig under en filt i soffan. Det var de jag gjorde igår. Jag var ju med och sköt med maken. Det var jätte kul så det vill jag göra igen. MEN satan i gatan vad kallt de va. Jag förstår varför de skjuter inne (luft) på vintern. Det tog mig resten av dagen/kvällen att tina upp på insidan. Fast jag tycker ändå det var värt de. Men ska jag hålla på med detta mer på riktigt så ska det köpas ordentliga skor och kläder.
 
Här på jobbet kan jag tänka mig att det kommer att bli lugnt i ca 2 veckor. Vi här i söder har sportlov och nästa vecka så har den norra delen lov. Jag tror det var så det var uppdelat....
 
God morgon!
 
 

Kommentera här: