Öka i vikt!

Det är något som jag inte gör så mycket. Dock har jag faktiskt gått upp 3 kg sen jag slutade röka! Heja mig!! men jag tänkte öka lite till faktiskt. Och det handlar egentligen inte så mycket om vad som står på vågen. Utan mer att jag behöver mer på kroppen. Jag hörde av min kollega om en app som heter Lifesum. Där får man lite koll på hur mycket det egentligen är man stoppar i sig.  Tycker det är intressant. Jag tänkte att jag skulle öka ca 7 kg (var tvungen att sätta en siffra) och den tycker att jag ska öka med 0,55 kg i veckan. Ja men tack det kommer jag inte lyckas med. Jag tänkte även börja träna lite mer. Inte bara yoga utan gå på Friskis och svettis. Tänkte ge det en chans i alla fall.
 
Detta har jag kvar att ta in i dag!
 
 
 
1 JUNITJEJ:

skriven

Och jag skulle behöva minska i vikt.

Kommentera här: