Vecka 6!

God morgon mina vänner!
Som ni kanske märkt så bloggar jag inte på helgerna. Jag vill vara ledig då. Bar fokusera mig på hemmet, familjen och vännerna. Kanske kommer att göra några undantag men inte nu.
 
Hur som helst, vi hade AW med alla tjejerna i fredags... Det var riktigt roligt. Många goa och härliga skratt. Maten var också jätte god, stor fin buffé med mycket att väja mellan. Det fanns både varmt och kallt.
 
 
Igår så var både jag och maken på road turné... Han började dagen med skytte tävling. Jag passade på att städa lite hemma. Sen åkte jag till mamma och Putte och hälsade på . Maken kom dit efter tävlingen. Sen åkte vi på kalas till Mathias som har fyllt år. För att sedan åka vidare till Malin och Kristian för att spela Wii. Vi spelade bowling, jag kom tvåa. Det var riktigt roligt... hem och göra lite mat, slänga oss i soffan och kolla serier...
Vi gick dock även in till våra goa grannar en stund! Peter har fyllt år så lite blommor och choklad till honom..
 
Nu är det ny vecka, nya utmaningar och nya möjligheter!
 
 

Kommentera här: