På´t igen...

God morgon...
 
I dag är jag trött, helgen har mest gått ut på att måla. Eller maken har målat, jag har sprungit som en gasell och servat honom med saker. Men det är bara ett lager till som ska på. Så denna veckan kommer mattan in. Jag ska åka till bitiken i dag efeter jobbet och ta med en provbit på brun. Maken är inte hundra på att han vill ha grå. jag är dock inte lika övertygad att vi ska ha brun. Nu är den mer guldig men ändå, hmm jag är skeptisk. 
 
I lördags så var det hänga med vänner som gällde. Först var vi ute i Skällared och grillade. Sen åket vi hem till våra goa grannar och spelade Uno. Det slutade med att jag och maken VANN!! ;-) hihi Fru Backman var inte lika övertygad. Love U ;-) Vi spelade ett annat kortspel också. SÅ kvällen slutade lyckligt hahah. 
 
Något som jag är mindre nöjd med är min huvudvärk. Jag har haft den sen i går förmiddag. 
 
 

Kommentera här: