Bästa tidningen!

 
 
Jag älskara att läsa denna tidningen, den är verkligen matnyttigpå många vis. Denna gång tar den upp skolgången. Och efter att ha läst de flesta artiklarna så jag själv se tillbaka på min egen skoltid. Jag hade nog egentligen behövt mycket mer stöd än vad jag fick. För att ha hjärtfel är en jädra energi tjuv. Om du har ansträngt dig på gympan så kanske man faktiskt inte orkar att kocentrera sig på ett stort prov eller 4 lektioner till. Jga kanske skulle haft en mer anpassad skolgång. Men samtidigt så ville jag ju göra och orka lika mycket som alla andra och kände mig jätte dum när jag inte gjorde de.
I dag kan jag fortfarande känna så men jag har lärt mig att anpassa vardagen lite bättre. 
Som nu, jag har "bara" varit på lunch och varit och klippt mig. Men jag är helt slut jag sitter i soffan och kommer inte göra så mycket mer i dag än att gå till sängs. 
 
 

Kommentera här: