De kan ni inte ha missat!

God morgon,
 
Jag tror att höstvädret börjar ta ut sin rätt, jag är ju trött hela tiden. Appråpå höstväder, ni hörde och märkte väll av regnet/haglet som kom i omgångar i går?! Jag var på väg hem från en fika dejt när det började så in i..., jag trodde nästan att rutan skulle gå sönder. Tack och lov så slutade det precis lagom tills at jag hade parekrat bilen så jag slapp i alla fall att springa i de. Jag hade nog väntat i bilen tills det hade lugnat sig. 
 
Jag hade en väldigt trevlig fika med Lena och Sanna. Det har dessärre blivit inställt ett par gånger, en gång pga mig. Och sen några gånger pga sjukdom men nu så. Hoppas att de inte dröjer allt för länge tills nästa gång.
 
 
 
Planerandet av min TN för nästa år har stannt lite. Men det är dags att ta tag i det snart igen. Tiden går ju så fort, jag menar snart är det jul igen. Vilket jag ÄLSKAR, jag hoppas verklgen på en riktigt vit jul (som varje år)
 
 

Kommentera här: