Ibland blir det lite fel...

Makens kusin Corinna läser min blogg och hon använder Google translate, eftersom hon inte kan svenska så bra. Översättningarna blir lite fel ibland, men de här slog priset 😂 Jag skrev att "Emma kommer i kväll för att tjöta lite skit". Der blev att hon kommer hit och skiter haha, att jag inte dog när jag läste de.
Ja översättningen kan bli lite galen ibland. 

När jag ändå är inne på släkten i Tyskland. Vi fick i julklapp av makens andra kusin, Michelle och hennes man Steven. Ett paket i cellofan med en ljusslinga, lite godis och ett avtryck av deras sons hand. Ljusslingan har jag lagt i en fin skål så det blev en liten lampa.
Det är hur mysigt som helst. 


Maten jag gjorde i dag blev inte alls som jag tänkte. Så det blir att göra om och göra bättre nästa gång. Jag hade skurit kycklingfiléer och fyllt de med chervre ost och stekt babyspenat och lite honung. Den blev för torr och inte alls som jag ville. Jag var väll lite för trött. 

Nu blir det soffan resten av kvällen. 

Kommentera här: