Berlin

Ja de va ett tagsen jag skrev =( Sorry, men de va mycket nu runt jul, som för manga.
Men julafton va jätte mysig och kanon bra. Jag fick ett spa upplevelse för 2 av älsklingen och självklart sa ska han följa med. Ficka massa andra bra saker givetvis =)
Dagen efter julafton bar det av till Berlin för att hälsa pa Michas pappa och fru plus resten av släkten.
Det har varit jätte trevligt hittills. Har ätit massa typisk Tysk jul mat. En del gott en del mindre gott.
Idag sa va vi och at pa en jätte mysigt "hak". Och de va jul pyntat helt i min stil =) Massa ljus, kulor och tomtar mm. Sa jag sa till älsklingen att sa vill jag hade nästa ar. Han va mindre imponerad hahaha.
I morgon sa ska vi antinen kolla pa olika bunkrar eller ga pa ett akvariums grej. Det blir roligt vilket som. Som sagt de finns väldigt mycket att se här i Berlin. Sa dett är tur att man ska hit flr ggr.

Nu är det dag att nana lite. Ska försöka att skriva mer i morgon.

Kommentera här: