Ullared och middag

Var i Ullared igår. Herrejävlar va folk de va i butiken. De va första gången på säkert 2 år som jag va tyungen att stå i kö in. Fick inte ens handlat allt jag hade velat. Vi va kanske lite för länge på undervåningen. Men jag kan kolla på dem andra grejerna på Ikea eller på ÖB.

Väl hemma så va de att ställa sig vid spisen. Vi skulle få gäster kl 20 och vi kom hem 19:30.
Men de gick bra när väl maten av klar så blev alla mätta och nöjda =) Kollade även på en film.

Idag (lördag) så har vi grejat här hemma. De behövs nästan alltid, eller man kommer på saker man kanske vill ändra på. Har även lyckats tvätta 2 maskiner.

Ikväll så ska jag och älsklingen till The square och äta candle light dinner for 2 =P
Ska bli så mysigt. Men inna de så ska jag upp till pappas grav och tända ljus.

Jag hoppas ni alla får en riktigt trevlig kväll =)

Kram kram

Kommentera här: