Gratis tandvård tack!!

Det va inte så roligt att besöka tandläkaren. Varken för plånboken eller för älsklingen. Tyvärr är han tvungen att sätta i en krona. Och det är ju såååå billigt, hmmm. Men vad ska man göra. Han måste ju ALLA sina tänder min lilla älskling.
Till middag blev det hemma gjorde thaikycklingsoppa. Det fick bli något lätt som man inte behöver tugga så mycket, för hans skull.
Nu ska jag in på Fb en stund, sen ska jag sjunka in i min bok.

Väntrum är alltid så tråkiga




Soppan va kanon god. Godare än den ser ut på bilden =)




Förresten vet Ni vad Ni ska rösta på? Jag har lite svårt att bestämma mig i år....
1 rebecca:

skriven

dyrt att vara hos tandläkaren.. usch usch!

Ha en skitbra lill-lördag imorn! ;)

2 Diana:

skriven

Visst borde det vara subventionerat precis som läkarvård. Munhälsa ska inte vara en klassfråga!

Kommentera här: