Fullt upp och inget vettigt att skriva

Ja det är precis så det är.  Men jag hoppas att inspirationen kommer tillbaka nu. Jag vill faktiskt inte skriva massa skit. Som jag egentligen gör nu med.
Men jag mår kanon bra det börjar ju bli fint väder mm igen. Och ÄNTLIGEN så har Viktoria och Daniel gift sig. Jag såg HELA bröllopet. Det va såååå jävla fint, jag kunde inte hålla tillbaka tårarna...

I dag ska jag och älsklingen ha röja dag, ska åka till återvinningsstationen och slänga massa skit vi inte ska ha. Plus att vi ska åka och köpa nya madrasser till sängen. Sen ska vi försöka städa lite så man inte behöver göra allt på frrdag. Då våra älskade vänner kommer och firar midsommar med oss =)
1 caroline:

skriven

tack vad d u är söt. Vi mår jätte bra. Allt är väldigt nytt och väldigt mycket. Men vi lär känna varandra och har det bra här hemma i huset. Hoppas allt är bra med er. Går du på semester snart? kram

2 simone:

skriven

fan vad sköönt att bli av med skräp man samlat på ;D

Kommentera här: