Sprudlande glad

egentligen har jag ingen direkt anledning men jag känner mig bara så glad och lycklig. känner att energin som vart borta ett tag nu har kommit tillbaka. Och den känslan är sååååå underbar =)

På vägen hem från jobbet så åkte jag och köpte kaffe latte till mig och älsklingen. Han blev glatt överrsakad både för kaffet och att han slapp ta bussen till jobbet. jag skulle egentligen jobbat heldag. Men det va inte så mycket att göra så vi sprar dem timmarn tills dem mer behövs. Och det kommer att komma.

För övrigt så ska jag åka och byta bäck på bilen. Eller ja våran däcknisse ska byta däcken. Sen ska jag fäölja med Lollo när hon klipper och färgar håret =)

Vad ska Ni göra idag?



Lite Ljus i tillvaron, eller på toa hahah


1 Rebecka - en fotodagbok:

skriven

hej :D

fin blogg!

va görs?

Kommentera här: