Måndag 23:e

Jag började min dag med att stor handla frukost till jobbet. Eftersom jag ska åka till Tyskland på onsdag så måste dem ju ha mat så dem klarar sig.
Sen blev det en kaffe på jobbet, hann inte ens sätta igång datorn förren det va dags att åka till läkaren. Återbesök efter min insident innan jul. Men allt så jätte bra och fint ut.
Åter till jobbet och faktiskt jobba, men jag fick den del gjort trots min korta tid på jobbet.

Väl hemma va det bara att börja tvätta och städa. Vill inte lämna mitt hem i kaos plus att jag vill ha rena kläder med mig =) Jag/vi har även vart så duktiga att förbereda all räkningar för betalning med tanke på att vi åker den 25:e. Så i morgon fortsätter tvättning och städningen. Nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på film och äta pop corn.

Kommentera här: