Nu är dem här!

Maken hämtade svärföräldrarna (mina) vid 10 i morse. Jag stannade hemma och fixade med det sista. Samt att jag förberedde frukosten. Som vi naturligtvis åt på altanen. Vilket underbart väder det är.
De fina vädret ska hålla i sig men det ska sjunka i graderna. Ja ja bara det inte regnar så är jag nöjd.
 
Efter frukosten åkte vi och handlade byxor till Micha. Han är inte lätt att gå i affärer med. För det första så gillar han inte att gå i affärer. För det andra så är han liiiiiiiite (okej jävligt mycket) kräsen. Visst det ska man  väl vara ( i måttliga mängder). Jag och Sabine hade lite roligt åt han.
Sen var det dags för mig att åka till jobbet.
Och nu sitter jag här i min ensamhet. Men det ska gå bra . Jag är ju sedan "ledig" farm tills nästa gång jag ska jobba!
 
 

Kommentera här: