The Holiday

Dagen med mamma va jätte mysig, även om hon är väldigt upprepande. Hennes närminne tog stryk vid hjärtifarkten. Vi kollade på Mamma Mia och bara mös i soffan.
Jag körde tillbaka mamma vid 17 tiden. Hon ville väldigt gärna ha en grillad korv från gatuköket i Lindome. Hon sa att de va nog den bästa korven hon har ätit.  Missförstå mig rätt här nu, men jag tror att har man varit väldigt nära att faktiskt mista livet eller varit JÄTTE sjuk. Så tror jag att man uppskattar saker på ett annat sätt. Eller va tror NI?!

Älsklingen jobbar i kväll. Så jag åkte hem till Madde och kollade på Let´s Dance och åt Thai mat =)
Men nu är jag hemma och ska kolla på The Holiday. Fast först måste jag se vilka som åker ut i Let´s Dance =)

Hur har ni spenderat kvällen?
1 Mia:

skriven

Hej Angela!



Jätteroligt att se att du haft mamma hemma. De är klart att man uppskatar en korv sådär när man heller inte fått den godaste maten från sjukhuset. De är fantstikt att din mamma lever.....

Men du........hur går de med din rökning???

Sluta nu!!!

2 simone:

skriven

sV: Tack så hemskt mycket hjärtat, gullig du är :)

3 Mete:):

skriven

Rolig blogg du har:)Följ denna blogg www.mamee.blogg.se

Kommentera här: