Inköp!

Jag fick åka till Ikea 2ggr för jag glömde köpa det jag skulle ha egntligen haha. Fast det gör ju inget.
 
 
 
Istället för att alltsd ta en köksstol så fick en pall följa med hem. Inte alltid lätt att vara kort =)
 
 
 
 
 
1 Anita:

skriven

Härligt med shopping, blir inte alltid det som man först tänkt sig som kommer med hem! Fniss :)

Svar: Nä det är sant, men shoppa är alltid kul så det gjorde inte så mycket att det blev 2 ggr =)
Angela

2 Decdia:

skriven

Hihi, den där pallen tror jag de flesta har i sitt hem! :)
Vi har tio minuters promenad till Ikea så vi är där lite då och då.

Svar: Ja jag tror också de =) Väldigt att ha. den va dock inte så samarbetsvillig att när jag skulle sätta ihop den. Men skam den som ger sig haha
Angela

3 Decdia:

skriven

Äsch, det är ingen fara om det blir några skruvar över... ;)

Kommentera här: