Blodprov igen!

Ja det va dags för det idag igen. Mina levervärden är tydligen inte så bra. Men hur illa vet jag inte. Min lever är inte 100% "frisk" som alla andras men nu tydligen så tyckte dem att den va sämre än vanligt. Och jag vet vart man ska sticka mig för att få blod. Men många sköretskor envisas med att prova i armvecket och där kommer det inget!. Det är samma svar varenda gång, Ja du hade rätt. Mmmm jag vet!!!!
 
Aj aj =(
 
 
1 Decdia:

skriven

Men vad dumt att de inte lyssnar på dig!
Hoppas värdena är bättre nu!

Svar: Får svar nästa vecka. Så hoppas =)
Angela

2 Alexandra:

skriven

:( Inte bra inte!!

Svar: Det är säkert inget allvarligt =)
Angela

3 Decdia:

skriven

Då håller jag tummarna!

4 Madde:

skriven

Men är allt bra vännen? Kram på dig och hoppas du får en go midsommar!

Svar: Ja då, ingen fara med mig vet la du =) Det biter inte på de elaka haha =)Ha en go midsommar ni med <3
Angela

Kommentera här: