Lucka nr 10 och 11!

Lucka nr 10 Vilken är den mest glammiga kväll i ditt liv?
Jag måste säga min bröllopsdag/kväll. Efter frukosten och jag hade duschat. Gick jag ner till hotellets ena skönhetsalong. Dem gjorde iordning mitt hår, målade mina naglar och la mitt smink. Sen hämtade jag min klänning i receptionen. Vi gick upp och gjorde i ordning oss. Gick sedan ner och tog en drink i ena baren. Sen kom limon och hämtade oss. När allt var färdigt där så åkte vi tillbaka till hotellet. Hade någon timme eller 2 att slå ihjäl. Innan det var dags för middagen. Efter de så bytte vi kläder och bara va. Vi tog en promenad på stan och sen satt vi och spelade. Låter kanke inte så glammigt. Men hela dagen kändes så lyxig och helt underbar...
 
 
Lucka nr 11 Vad är din dröm som du tror är omöjligt att uppnå?
 
Svår fråga. Men jag har 2 saker som jag tror är omöjliga att uppnå. 1. Jag skulle vilja öppna ett café. Jag säljer mycket att vad jag har själv har bakat. samtt att jag vill (som många andra) sälja lite inredning, smycken mm i cafét. 
2. Jag skulle vilja att jag och maken öppnar ett vandrarhem i syd Tyskland. Har inte ritkigt bestämt mig för vilken sida. Men i alla fall. Öppna ett vandrarhem, där vi även gör egen korv, bröd mm till försäljning. Jag vet det låter som ett hästjobb. Men jag tror att jag skulle älska de. Sen kanske jag glamofierar det hela.
 
 
 
 
 
 
 
Detta är en del av Kajsons julkalender - vill du också vara med så läs mer här
 

Kommentera här: