Så som vi vill!

Det flesta jobbar måndag till fredag 8-17 eller 7-16, ja ni fattar. Men de passar inte alla, jag har jobbat så nu i 10 års tid. Och jag börjar tycka de är lite tråkigt och inrutat. Självklart vill jag inte jobba till väldigt sena kvällen. Men jag har märkt, att jag börjar få de svårare att gå upp tidigt varje dag.


Jag och maken pratade lite om de igår till middagen. Man behöver inte alltid åka bort fredag till söndag. Utan kanske en söndag till onsdag. Eller att man går ut och äter mitt i veckan.
Mina svärföräldrarna i Tyskland är pensionärer, så vi skulle kunna åka ner till dem mitt i veckan.
Min poäng med detta inlägg, är att lev ditt liv som passar dig och din familj. Man måste inte anpassa sig efter normen. "det är så man ska göra".

Jag älskar mitt liv, framför allt i den riktningen de går mot. Jag älskar mitt liv med maken, min familj och mina vänner.

Lev ditt liv som passar Dig!


Kommentera här: