Fredag och lördag.

Halloj på er.

I går vaknade jag med en sådan fruktansvärt huvudvärk. Det var riktigt längesen, tack och lov, som jag hade de så. Jag åt frukost, drack kaffe och vatten, ihopp om att Dr skulle hjälpa. Men inte då, så det fick bli en tablett. Jag brukar inte ta de om de inte verkligen krisar. Efter en timme eller så vart det mycket bättre. 

På jobbet var de ganska lugnt. Men tiden gick ändå väldigt fort. 
Efter jobbet åkte jag och maken till Partille. Han och Markus skulle på bransch fest, så jag passade på att hänga lite med Jessica. Vi hade en jätte mysig kväll, lugn och skön. 
Vid halv ett åkte vi hem. Vi bägge blev riktigt hungriga så det blev att vi svängde förbi BK. Väl hemma däckade jag på 2 röda.

Nu sitter jag på jobbet och käkar lunch. Det är hyfsat med kunder i dag. Det är lagom. 

I kväll kommer ev Emma förbi och tjötar skit. Jag hoppas på de i alla fall. 


Kommentera här: